Musikalen!

Om två veckor har musikalen premiär på QSI High School.
Det är "25th Annual Putnam County Spelling Bee" som ska ta plats på scenen den 19:e och 20:e maj, och jag spelar trummor i bandet. Vi har övat sen januari på att få till låtarna rätt, och jag är riktigt spänd på att se hur det kommer att gå eftersom vi just nu låter som sågspån.
Det är en musikal som handlar om 12 åringar som ska ha något som kallas för Spelling Bee (Det är tydligen stort i amerikanska skolor). Ett Spelling Bee är en tävling där elever får ett ord som dom måste stava, och stavar dom fel åker dom ut. Av den här tävlingen gjordes en två timmar lång musikal och vi har fått äran att framföra den!
Men som sagt är jag nervös för hur det kommer att gå. På två veckor ska vi komma igenom en föreställning som vi inte kommit igenom på tre månader. Det blir intressant!

Kommentarer
Postat av: Dorizz

Måste bara säga att du är sjuukt snygg!

2011-07-01 @ 18:11:21
Postat av: Anonym

Hej där! Jag heter Junie och följde din blogg rätt så länge. Den finns nu med på min lista med bloggar som är döda men borde återupplivas:
http://sockeriogat.wordpress.com/2013/02/25/bloggar-som-finns-bloggar-som-inte-finns-och-bloggar-som-borde-finnas-lite-mer/

2013-02-25 @ 17:23:28
Postat av: Junie

sorry, glömde skriva adress och sån skit, men det var jag som skrev den där kommentaren här ovan ^^

2013-02-25 @ 17:24:12
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0