Mitt första filmjobb

Idag har jag varit på mitt första filmjobb. Det var en mat tävling bland kinesiska och Australienska kockar som jag skulle filma medan dom tävlar om vem som är den bästa kocken. Den här filmen kommer visas både i Kina och i Australien så jag är lite nervös för hur slutresultatet kommer att bli, men jag tänker spendera hela helgen på projektet så jag hoppas det blir bra. Det var efter att Marcus hade sett min film där jag klonar mig själv som han tyckte att jag var lämplig att filma hela spektaklet.
Jag lämnade skolan tidigt för att åka iväg till det 5 stjärniga hotellet. Hela tävlingen tog runt sex timmar och att hålla en tung DSLR-kamera så länge utan att skaka var ganska smärtsamt, men jag tror att jag klarade mig ganska så bra.
Det är kul i alla fall att jag har fått den här chansen att visa vad jag går för. Nu får vi bara hoppas att "vad jag går för" är något positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0