A William Production

Hej!
Har ni följt mig här på bloggen så borde ni veta vid det här laget att jag älskar film. Enda sen jag gick i 7:e klass på SSHL i Sverige har jag använt namnet "A William Production" varje gång jag gjort en presentation, och när jag började använda det här nere i Kina så blev det populärt väldigt fort. Varenda elev på QSI vet nu vad AWP är för något, och jag har nog aldrig haft så många frivilliga skådespelare och medhjälpare som jag har just nu.
Jag blev också nyss tillfrågad om jag ville filma en mattävling och klippa ihop allting till en film som ska visas i Australien och på vissa utvalda Kinesiska hemsidor. Självklart tackade jag ja, men eftersom så många kommer att se på min film så är jag ganska nervös för hur det kommer att gå på mitt första filmjobb...
Här är några små bilder från några filmer jag jobbat med under våren... :)
Här kommer jag hem och träffar mig själv som sitter och spelar tv spel i soffan
En film jag gjorde till alla hjärtans dag som visar hur man skaffar sig en dejt!
Min kompis Flo hoppar över en moped för att visa hur man använder Geometri.
Jag skickar mina kompisar tillbaka i tiden för att prata om "Treaty Of Kanagawa"
Simon känner sig lite mobbad...
Anna och Flo inser att dom just har dödat mig...
Addie pratar om geometri...
Scenen där Flo blir påkörd av en moppe kräver en hel del hjälp bakom kameran...
...och efter att ha filmat en hel dag så väntar en hel del långa timmar med Final Cut och After Effects...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0