18 ÅR

för tusan... jag glömde nästan bort att jag nyss har haft min 18:e födelsedag!
Som ni kanske kan förstå så är en 18-års dag ganska speciell för en tonåring, och jag firade dagen med att ha ett biologiprov. Under spanskan så sjöng dom "feliz navidad" eller nått sånt till mig, vilket gjorde mig överraskad och glad fram tills att vår lärare tyckte att min dag skulle firas med ett oförberett prov...
Under lunchen överraskade jag mina kompisar med att komma släpandes på en tårta och en hel påse av partyhattar och roliga tutor att blåsa i. Även min Litteratur lärare Mrs. GP tittade in för att få smaka på tårta och knycka en av mina partyhattar, så nu har jag troligtvis högsta betyg i Litteratur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0