Louho!

Hej!
Igår tog jag Martin till Louho. (ni vet, stället där allting är fejk!)
Martin skulle få tag på några solglasögon och jag ville kolla ifall dom hade börjat sälja fejkade iPhone 4 än.
På den första affären sålde dom i alla fall kopior av iPad. Den kallades iPed och skulle ha 32GB minne (jo, tjena!) och tjejen ville ha 900 pengar för den. Så jag sa att det var "Taj-kuela" och gick därifrån.





Sedan lärde jag Martin mina standard fraser i kinesiska och lärde honom även hur man säger till en tjej att hon är snygg. Martin hittade några solglasögon som han köpte, och jag blev stoppad av en kille som ville sälja DVD till mig. Tydligen så var det samma kille som ville sälja DVD till mig för två månader sen också, och då hade jag tydligen sagt att jag skulle komma förbi honom nästa gång. Så nu när han såg mig blev han lite extra glad och försökte få in oss i affären. Men vi var båda lite trötta på Louho och ville inget annat än att ta et Taxi hem. Så jag tackade nej till hans DVD och sprang mot utgången. Hoppas han inte känner igen mig nästa gång också!


Kommentarer
Postat av: Linn wennberg

ååååhh får jag föja med någon gång till kina wille :( ta med mej dit!! :)



/Linn

2010-08-15 @ 00:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0